Movies • Watched
These are the movies that I have watched
*In alphabetical order*
-
1. A Werewolf Boy
Korean Movie - 2012
-
2. Beautiful Vampire
Korean Movie - 2018
-
3. Catman
Chinese Movie - 2021
-
4. Chilly Cohabitation
Korean Drama - 2022, 10 episodes
-
5. Decibel
Korean Movie - 2022
-
6. Dream
Korean Movie - 2023
-
7. Fabricated City
Korean Movie - 2017
-
8. Falling Into Your Smile (Movie)
Chinese Movie - 2022
-
9. Flaming Cloud
Chinese Movie - 2023
-
10. Hanson and the Beast
Chinese Movie - 2017
-
11. Happy New Year
Korean Movie - 2021
-
12. Hit-and-Run Squad
Korean Movie - 2019
-
13. Laser Candy
Thai Movie - 2022
-
14. Mission Possible
Korean Movie - 2021
-
15. My Happy Marriage
Japanese Movie - 2023
-
16. On Your Wedding Day (2020)
Chinese Movie - 2021
-
17. One Smile is Very Alluring
Chinese Movie - 2016
-
18. One Week Friend
Chinese Movie - 2022
-
19. Please Enlighten Me
Chinese Movie - 2021
-
20. Project Wolf Hunting
Korean Movie - 2022
-
21. Sayounara Konbanwa
Japanese Movie - 2022
-
22. Shades Of The Heart
Korean Movie - 2021
-
23. Similar
Korean Movie - 2022
-
24. Single a Seoul
Korean Movie - 2023
-
25. So I Married an Anti-Fan
Chinese Movie - 2016
-
26. Stay With Me
Chinese Movie - 2022
-
27. Student A
Korean Movie - 2018
-
28. The Turtle Island
Chinese Movie - 2021
-
29. Train to Busan 2: Peninsula
Korean Movie - 2020
-
30. Vanguard
Chinese Movie - 2020
-
31. White Fox Love Affair
Chinese Movie - 2023
-
32. Yang Shen Zhi Tai Shang Wang Qing
Chinese Movie - 2023